Zoeken Vraag het forum

Diabetes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eric

Hallo
    Ik ben 21 jaar, heb al even last van een beetje vermoeidheid. Sinds kort heb is men zicht ook een beetje achteruit gegaan. Ik moet ongeveer 8 keer per dag naar toilet gaan (s’nachts niet echt) ik maakte me er een beetje ongerust over en ben dus naar de dokter gegaan. Eenmaal daar heeft hij me een paar vragen gesteld over de ogen, vermoeidheid,… nu heeft hij me wel niet gevraagt hoevaak ik moet gaan plassen enzv. Hij heegt bloed genomen en heb tehoren gekregen dat ik vitamine D te kort heb. Is het mogelijk dat ik diabetes heb? Want weet niet echt of ze er me op hebben getest.
    Alvast bedankt gr

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo ook net kan beantwoorden. Dat zou dan onderzocht moeten worden, als dat niet gedaan is.

Reageren
    Eric

dat is wat ik niet weet, ik weet niet of ze er me op hebben getest… wat kan ik eventueel doen?

Reageren
    John (moderator)

Vraag het na bij de huisarts en overleg of het nodig is om te doen

Reageren
    Eric

Vind het zo “onozel” om daarvoor terug te bellen, en weet het ook niet zeker… ik heb alleen pijn aan been terhoogte van knie, na het eten soms wat buikpijn (niet overdreve vaak), en moet ongeveer 8 keer naar het wc gaan per dag maar heb gehoord dat dat normaal kan zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn in ieder geval allemaal geen tekenen van diabetes. En 8 x plassen op een dag is heel normaal.

Reageren
    Eric

oke, heel hartelijk bedankt voor je intressen. Voelde me er wel rot over deze week

Reageren
Reageer op: Diabetes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.