Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12136

    Dat zit er dan wel in...

    #12137

    Mn enkel was trouwens net als de vorige keer na de wandeling "nieuwe stijl ", de hele dag pijnlijk en nu voelt hij weer beter. Zoals normaal na 2 dagen oefenen

    #12138

    Luuk haalt die pilletjes gewoon bij de drogist of supermarkt, kan je via de huisarts eigenlijk sterkere krijgen? Dennis heeft ook wel die tape bij hem geprobeerd, maar dat helpt helemaal niet

    #12139

    Dat gaat dan nog steeds goed.

    #12140

    Fenofexadine 180 mg voor als het echt erg is

    #12141

    Dat zal ik eens tegen hem zeggen,dit genies en gesnotter word je ook helemaal gek van๐Ÿ™ˆ
    Zegt hij dat het komt omdat het nog in mijn haar zit,maar dat heb ik al lang gewassen,de tip van lang haar wassen voor je naar bed gaat in pollentijd of hooi tijd pas ik al toe sinds ik die van iemand gekregen had die ook een partner met hooikoorts heeft.

    #12142

    dat stof zit in zijn neus en slijmvliezen en de luchtwegen

    #12143

    Hij gaat even zn huisarts bellen om naar dat middel te vragen wat jij noemde.
    Hij heeft vroeger ook wel iets van de huisarts gehad,maar op een gegeven moment overgestapt op die andere pilletjes.
    Daar redt hij zich op zich ook wel mee,maar zoals gisteravond en vannacht kan hij wel iets sterkers gebruiken๐Ÿ˜…๐Ÿคง

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12144

    Ik heb die hier ook in huis voor de moeilijke momenten

    #12145

    Wij nu ook!
    Hij kon ze gelijk ophalen,zn huisarts vond het al knap dat hij het al een aantal jaar niet meer gebruikt had

    #12146

    ๐Ÿ‘

    #12147

    Gaat lekker hier vanavond,of niet?๐Ÿ˜…๐Ÿ™ˆ

    #12148

    pff het is weer eens zo'n dag

    #12149

    Er zijn van die dagen.....๐Ÿ˜…

    Ik heb gefietst, gebald en weer gefietst. Eerste fietstocht wat langzamer en op een lichter standje dan de tweede. Het duurt wat langer voor mn enkel op gang komt,maar gelukkig komt hij wel weer op gang.....๐Ÿšฒโšฝ๏ธ๐Ÿšฒ

    #12150

    Op gang komen is het belangrijkste en de pijn natuurlijk.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief