- Anoniem3 maart 2016 om 22:44
Hallo, ik ben 23 jaar en ik hen hele slappe huid onder aan mn borsten. Ik weet niet hoe het komt dat ik op zo jonge leeftijd al hang borsten heb en ik voel me er heel erg onzeker door. Heeft iemand tips wat ik er tegen kan doen (want voorkomen is nu te laat). Ik durf er ook niet mee naar de huisarts en een operatieve ingreep vind ik te ver gaan op mijn 23e.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 maart 2016 om 22:53Hoe is het met je gewicht?
Reageren
En wat bedoel je precies met slappe huid onder de borsten? De huid van de borsten zelf of de huid op de bovenbuik onder de borsten?Anoniem4 maart 2016 om 14:21Echt de huid van mijn borsten. Ik ben 175 en weeg 60 kg maar vroeger woog ik meer door het snel afvallen is het misschien ontstaan alleen nu weet ik niet hoe ik ze weer strak kan krijgen
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2016 om 16:24Je bent nog jong. Je borsten kunnen nog in omvang toenemen. Dat zal dat sowieso minder worden. Ga er toch eens mee naar de huisarts. Die kan het dan even bekijken en weet wellicht iets wat je zou kunnen doen.
ReagerenAnoniem4 maart 2016 om 19:06Ja denkt u ? Want op je 21e ben je eigenlijk uitgegroeid toch ? Ik zal overwegen om erheen te gaan, dankjewel.
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2016 om 19:15Je bent weliswaar uitgegroeid, maar veranderingen zullen er ongetwijfeld nog optreden.
Reageren