Zoeken Vraag het forum

overbezorgd? pijnljke borsten/ tepels 20 jaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden doen mijn borsten zeer. vooral als ik op mijn buik op bed ga liggen. soms denk ik dat een kussen eronder helpt, maar dit maakt het alleen maar erger. Het is een soort druk die op mijn borsten komt te staan en die straalt door naar mijn tepels.
    Ook zijn al enige tijd (geen idee hoelang, want ik dacht dat dit normaal was) mijn tepels erg aan het veranderen.
    De ene dag zijn ze normaal, maar wel pijnlijk (en een beetje gezwollen tepelhoven, vooral rechts) en de andere dag is mijn tepel uitgestoken en is deze zeer pijnlijk, ook niet egaal.
    En vaak is mijn het zo dat een tepel ingetrokken is en de andere normaal of uitstekend is.

mijn tepels voelen ’s avonds wat warmer aan.
    Ik draag goed afgemeten bh’s.
    ik slik op dit moment geen pil meer ( 5 maanden niet, en nee ik probeer niet zwanger te worden.)
    ik heb wel in maart en april heel veel stress te verwerken gekregen.

Ik heb nog niet gevoeld of ik een knobbeltje heb, omdat ik het onwaarschijnlijk vind. maar zal dit binnenkort wel doen.

Iemand enig idee, of adviezen?

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het goed om eens naar je huisarts te gaan. Die kan je borsten onderzoeken. Wellicht is het een ontsteking van melkkliertjes of melkkanaaltjes.

Reageren
Reageer op: overbezorgd? pijnljke borsten/ tepels 20 jaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.