- 10neke24 januari 2026 om 09:51
ik zag laatst een meisje waarvan ik wist dat ze 13 was en die had echt al grote volwassen borsten waar veel ouder vrouwen jaloers op zouden zijn
Ano24 januari 2026 om 23:31Ik zou me over een D cup niet zoveel zorgen maken bij een meid van 14 maar bij een omvang van 95 weer wel. Dit betekent dat ze fors overgewicht heeft, zeker op haar leeftijd
Reageren10neke4 april 2026 om 08:41waarom is dat zo gek als je als 14 jarige maat 95 d hebt?
Reageren
het is een grote stevige meid met brede schouders en ze heeft geen overgewicht !
maar een kleinere bh past ze gewoon niet.14 juni 2026 om 07:49ik kan voor mijn dochter geen kinder bhs meer kopen , ze draagt al het liefst van de grote bh,s met van die brede schouderbandjes die normaal aleen door oudere dames worden gedragen , sexy bh tjes met van die smalle of zelfs spaghetti bandjes vind ze al niet meer fijn. toen ze 11 werd begonnen haar borsten te groeien , en in 3 jaar tijd heeft ze enorme grote borsten ontwikkeld voor een meisje van 14 .
Reageren
ik heb nu dus een dochter van 14 die al veel grotere borsten heeft dan ik zelf heb, en nu al het liefst van die dure huidkleurige oma bhs draagt met brede schouderbandjes . maar ik koop van die dure bhs voor haar omdat ze het gewoon nodig heeft . soms vraag ik me af hoe dat verder moet als ze ouder word. ze is 14 en echt lichamelijk al een volwassen dame