- Anoniem29 mei 2014 om 19:08
hallo,
ik heb een vraagje ik ben 14 jaar (bijna 15) en heb erg grote borsten namelijk cup 75F is het dan ook mogelijk om ze te laten verkleinen?
ik heb en erg last van met kleding en bikini’s ik wordt op school ook veel uitgelachen en erom gepest.
wordt het vergoed of niet?
groetjes debby2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 mei 2014 om 19:42Een verkleining is mogelijk maar niet nu op jou leeftijd. Vergoeding kan mogelijk zijn.
ReagerenAnoniem19 juni 2014 om 14:20Hoi,ik ben monique,39 jaar,en ik heb ook grote borsten,ze begonnen al te groeien toen ik een jaar of 9 was,eerst van die gezwollen tepels,die ik nu nog hebt,en al vrij snel mijn borsten,ik was 12 en ik had cup-C,bijna D,nu ben ik 39 en ik heb cup-L.
Reageren
Mensen om me heen die allemaal riepen -borstverkleining,maar ik heb het gelukkig nooit gedaan,want ik begon later in te zien dat ik ze ook op een positieve manier kon gebruiken,een laag decollete en de mannen rollen over elkaar heen om de deur voor je open te doen,en aandacht heb ik genoeg,heerlijk,en ik schaam me helemaal nergens voor,je zult zo plat zijn dat je 2 ruggen hebt,dat is pas………………..
Nee hoor,dan mijn meiden,en beha,s zijn er ook volop te koop,en ik draag heel vaak geen beha,waarom zou ik.maar maak je niet druk over die gezwollen tepels,als jongens dat niet normaal vinden,nou en,het zijn hun tepels niet,maar de jouwe,en wees er trots op dat je mooie tieten hebt en/of krijgt.