- Anoniem16 maart 2014 om 18:48
Hallo!
Mijn borsten staan te ver uit elkaar tussen mijn borsten zit een ruimte van ongeveer 7- a 8 cm. Ze beginnen ook steeds meer te hangen wat ook scheuren tot aan bloedens toe met zich meebrengt. Ik ben naar de huisarts geweest en heeft voor het scheuren en bloeden een zalf meegegeven maar dat neemt natuurlijk niet weg dat mn borsten gewoon lelijk zijn. Ik durf in de zomer geen bikini aan omdat het er gewoon niet normaal eruit ziet. Heeft iemand hier enige ervaring mee of raad? Trouwens ik ben 24 en dus nu al hangborsten….
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 21:16Het is natuurlijk vooral hoe je er zelf tegen aan kijkt en je daarbij voelt. Waarschijnlijk hebben anderen er helemaal geen problemen mee of valt het niet eens op. Het is natuurlijk de vraag wat de oorzaak van de hangborsten is. Een stevige BH in de juiste maat is waarschijnlijk het enige wat je er zelf aan kunt doen. Laat een keer in een lingerie zaak je maat nemen en kijk eens of de BH’s die je draagt wel de juiste maat hebben. Een heleboel vrouwen dragen namelijk een verkeerde maat BH zonder dat ze het weten.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 21:55Hangborsten zijn natuurlijk niet zo mooi maar wat ik me wel afvraag,hoe zoiets kan scheuren en bloeden.Ik heb dit nog nooit gehoord en ik vraag me dan ook af,waarom de huisarts hiervoor een zalfje heeft voorgeschreven.Daarbij heb ik ook geen mooie borsten(kanker-operaties-misvorming)maar ben ik blij,dat ik nog borsten heb.Ik kan ook geen bikini dragen maar wel een mooi zwempak en dat staat heel goed.Wat dat betreft…!en wat Tandor al schreef,een goede passende b.h.kan heel veel oplossen.
Reageren10neke21 augustus 2026 om 19:59Als je een wat duurdere bh neemt kan je het voor een groot gedeelte oplossen
Reageren