- anoniemC4 januari 2013 om 20:00
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Ik heb in maart of april 2012 voor de laatste keer de prikpil gespoten en sinds dien niet meer, nu ben ik sinds augustus/september niet meer ongesteld geweest. Maar wel onveilig seks gehad (niet in mij klaargekomen), al weet ik dat voorvocht voldoende kan wezen.
Ik heb nu sinds ongeveer 3 weken, erg last van mijn borsten. Het voelt een beetje alsof ze groeien, volgens mijn vriend zijn ze wel wat voller geworden, en ook ik heb dat idee wel.
En me tepels zijn ook zeer gevoelig. Ik ben 22, dus groeien doen ze naar mijn weten niet meer (helaas) !!
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
Ik voel geen knobbels of iets in die richting, ze zijn wel gespannen en kan er amper op liggen.
please help me !! :((4 reactiesReagerenErvarenMoeder4 januari 2013 om 21:09Ik raad je aan om een zwangerschapstest te doen. Als je zwanger bent dan pas gaan je borsten pijn doen, opzetten (groeien) en kun je er niet op liggen.
ReagerenanoniemC4 januari 2013 om 21:15Ik heb in het verleden wel veel zwangerschapssymptomen gehad, en tests gedaan maar keer op keer negatief. Maar zere en opgezette borsten heb ik nog nooit gehad. Je ziet me aders ook iets duidelijker, zelfs tijdens lopen of rennen van bijv de trap af doet echt zeer. De kleinste aanraking is al gevoelig. Zijn dit dan ook symptomen van zwangerschap?
ReagerenQuote27 april 2013 om 22:13Ziekte van Paget (van de huid) is een vorm van borstkanker die zich in de opperhuid uitbreidt en daarbij de huidcellen verdringt. Dit presenteert zich vooral bij de tepel in de regel aan 1 kant, en lijkt soms bedrieglijk op eczeem met roodheid, schilfering, soms uitvloed of intrekking van de tepel. Regelmatig is er ook een knobbel in de borst te voelen:
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Paget_%28tepel%29M9 mei 2013 om 21:32Ik heb precies hetzelfde met het traplopen en de aders en de aanrakingen. Maar bij mij is het onmogelijk dat ik zwanger ben omdat ik nog maagd ben. Ik heb nu echt al bijna 2 weken er erg last van. Normaal heb ik er een beetje last van voor mijn menstruatie 2 dagen ofzo maar nu is mijn menstruatie al 2 weken geleden en het blijft maar…..
Reageren