Zoeken Vraag het forum

borsten groeien plots sinds 3 maand

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lieffi

hoi allemaal,

zoal de titel zgt zit ik echt in over mijn borsten ze groeien al bijna 3 maand aan een stuk door. overdag is alles ok tot de pijnscheuten komen, van de onderbuik tot in de borst, het doet soms zoveel pijn dat ik kortademig word.

na de drie maand zijn ze al bijna 2 maten groter dan eerst. het is best vervelend om behas te dragen, dus draag ik er voorlopig geen.

iemand enig idee wat dse oorzaak is?

vriendelijke groeten lieffi

3 reacties
    Reageren
    Joleen

Hai, ja de groei van de borsten kan inderdaad ontzettend pijnlijk zijn. Toch zou ik wel proberen een BH te dragen, zonder beugel uiteraard, zodat de borsten wel ondersteuning hebben.

Reageren
    lieffi

Het voelt anders dan toen ze groeiden. Ze zijn gevoelig, hebt er adertjes op, voelen savonds zwaar aan. Sinds mn 13 tot 20 zijn ze amper een A geworden. Nu groeien ze plots in 3 maand tot een C uit

Reageren
    Hanneke

Dan zou ik een mammografie willen laten maken, als mij dat zou gebeuren.

Reageren
Reageer op: borsten groeien plots sinds 3 maand
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.