- anoniem26 augustus 2012 om 19:52
Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 15 jaar en vandaag merkte ik dat mijn linker borst erg veel pijn deed. Toen ik even nader bekeek of er iets zat vond ik een rode plek naast mijn tepel. Het lijkt een beetje op een muggenbult. Ik dacht dat misschien iemand er tegenaan gestoten was, maar de pijn is nu wel heel erg. Lopen, ademhalen en bewegen doet al pijn. Zelfs als ik stil lig doet het best veel pijn. Heeft ieman misschien enig ideewat het zou kunnen zijn en moet ik hiermee naar de dokter?
Mvg anoniem9 reactiesReagerenJans28 augustus 2012 om 11:44Kan het een puistje of ingegroeid haartje zijn?
ReagerenAnoniem28 augustus 2012 om 13:49Ben vandaag naar de dokter geweest, het is een ontsteking. Ik krijg daarvoor een antibiotica kuur voor 10 dagen en heb bloed moeten laten prikken. hopelijk is het snel over
ReagerenLola28 augustus 2012 om 14:47anoniem29 augustus 2012 om 12:14Mijn dokter noemde het een onderhuidse bacteriële infectie, maar verder geen officiële naam. Ik krijg nu flucloxacilline 500 mg, 4 pillen per dag voor 10 dagen.
ReagerenJans29 augustus 2012 om 12:28Ok, en nu hopen dat het aanslaat, maar dat zal wel. Toch vreemd dat een meisje van 15 zonder aanleiding een onderhuidse bacteriële infectie heeft.
Beterschap.
Reagerenanoniem29 augustus 2012 om 18:55Ja dat vond ik ook. En de dokter ook, vandaar dat ze bloed hebben afgenomen. Het kan zijn dat mijn borsten oor een bepaald hormoon te veel melk produceren en dat daardoor die infectie is ontstaan. De uitslag krijg ik morgen
ReagerenMara29 augustus 2012 om 22:01Een meisje van 15 dat teveel melk produceert? Ben je in verwachting dan? Wat een vreemd verhaal. Houd je ons op de hoogte?
Groetjes Mara
Reagerenanoniem30 augustus 2012 om 07:04Nee, ik ben niet in verwachting. Ben nu doorgestuurd naar de mammapoli, want ik hoor inderdaad geen melk te produceren. Nu nog afwachten
Reageren
GroetjesLola6 september 2012 om 13:40Hai, houd je ons op de hoogte?
Reageren
Groetjes