- Ria22 augustus 2012 om 14:35
Hoi,
Ik ben een vrouw van 29 jaar.
Vanaf januari al erg veel last van linkerborst, ook even in beide borsten gehad. Nu voel ik wel een hele grote “knobbel” maar heb ik me laten vertellen dat dat je spierweefsel, dus borst is.
Ik ben echt heel bang voor de huisarts, maar weet dat ik moet gaan.
Iemand dit nog meer heeft? Ik kan er haast niet opliggen, als ik een bh aan heb, gaat het wel.Ik hoor het graag van anderen.
3 reactiesReagerenNina22 augustus 2012 om 15:26Hai, ik heb het ook eens gehad, onder mijn oksel. Bleek een ontstoken klier te zijn. Ga nou maar ook al vind je het eng. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
ReagerenJolanda Visscher28 september 2012 om 20:56Ik ga jaarlijks op borstonderzoek voor fotoos omdat ik erfelijk belast kan zijn, heb ook een knobbel wat tijdens de menstruatie wat groter en pijnlijk is, het is inderdaad dat ik meer spierweefsel dan vetweefsel heb, niets aan de hand dus!
ReagerenDian5 november 2012 om 10:24Ik heb ook een knobbeltje in mijn linkerborst.Heb in juni in mammo en echo gehad daarna,volgens hun was het verdikt klierweefsel. Wordt ook niet groter, alleen voordat ik mijn menstruatie krijg.
Reageren
Ben nog steeds bang.
Jolanda even een vraag aan jouw, die knobbel die jij hebt is die ook beweeglijk en wat is het bij jouw.
Ik zit er dagelijks aan te denken, word er niet goed van. Ik ga ervan uit dat ze het in het ziekenhuis goed hadden, moet in februari terug.
Wie kan mijn gerust stellen.