Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke knobbel linkerborst/spierweefsel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ria

Hoi,

Ik ben een vrouw van 29 jaar.
    Vanaf januari al erg veel last van linkerborst, ook even in beide borsten gehad. Nu voel ik wel een hele grote “knobbel” maar heb ik me laten vertellen dat dat je spierweefsel, dus borst is.
    Ik ben echt heel bang voor de huisarts, maar weet dat ik moet gaan.
    Iemand dit nog meer heeft? Ik kan er haast niet opliggen, als ik een bh aan heb, gaat het wel.

Ik hoor het graag van anderen.

3 reacties
    Reageren
    Nina

Hai, ik heb het ook eens gehad, onder mijn oksel. Bleek een ontstoken klier te zijn. Ga nou maar ook al vind je het eng. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    Jolanda Visscher

Ik ga jaarlijks op borstonderzoek voor fotoos omdat ik erfelijk belast kan zijn, heb ook een knobbel wat tijdens de menstruatie wat groter en pijnlijk is, het is inderdaad dat ik meer spierweefsel dan vetweefsel heb, niets aan de hand dus!

Reageren
    Dian

Ik heb ook een knobbeltje in mijn linkerborst.Heb in juni in mammo en echo gehad daarna,volgens hun was het verdikt klierweefsel. Wordt ook niet groter, alleen voordat ik mijn menstruatie krijg.
    Ben nog steeds bang.
    Jolanda even een vraag aan jouw, die knobbel die jij hebt is die ook beweeglijk en wat is het bij jouw.
    Ik zit er dagelijks aan te denken, word er niet goed van. Ik ga ervan uit dat ze het in het ziekenhuis goed hadden, moet in februari terug.
    Wie kan mijn gerust stellen.

Reageren
Reageer op: Pijnlijke knobbel linkerborst/spierweefsel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.