- Omnia4 augustus 2011 om 21:25
Hallo, ik ben een meisje van bijna 17 jaar en ik heb nog geen AA cup.
Ik ben van mijn 10de ongesteld en neem nu iets langer dan 2 jaar de pil (Diane 35). Mijn vraag is dus of ze nog gaan groeien, ik voel me hier zéér slecht bij ook omdat ik dik en klein ben en het geen zicht is(Ik ben 1m49 en weeg 58kilo) en ik zou graag wat vermageren maar ik vraag me af wat er dan met mijn “borsten” gaat gebeuren. Nu zijn het net kleine vethoopjes en ze zijn niet eens rond maar een soort van puntig en staan ver uit elkaar…Misschien een stomme gedachte maar ik ben bang dat wanneer ik afval dat je daar alleen ribben ofzo gaat zien.
11 reactiesReagerenAnoniem5 augustus 2011 om 18:40Danielle12 augustus 2011 om 12:52Je borsten groeien tot je 21e in principe nog tijd genoeg. Sommige vrouwen krijgen geen borsten tot aan dat ze zwanger worden dat kan. En het afvallen ja dat zul je zien als je er aan begint 🙂
Reagereniemand24 oktober 2012 om 17:15Pff vervelend voor je maar ik zou wel een beetje afvallen als ik jou was zelf ben ik 1.68 en weeg 52kg en heb (helaas) cup d al terwijl ik nog maar 14 ben…
ReagerenQuote24 oktober 2012 om 17:37Heb jij een gezond gewicht:
http://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspxKind en groei:
Reageren
http://www.kindengroei.nl/site/index.php?id=8#c7Danielle22 december 2012 om 08:57Hallo, mijn naam is Danielle en ik ben 17 jaar, ik ben 1,71 cm, en ben 50 kg ongeveer, ook ik heb kleine borsten cup a, ik ben dr niet blij mee, maar ik ben verder wel blij met mezelf, ook slaap ik altij gwn met bh aan. Maar nou was mn vraag, groeien dien mij nog, want ik heb eigenlijk alleen nog maar cub a gehad,en dan hebben mn klasgenootjes en vriendinnen enz meestal meer, maar er wordt ook gezegd dat je borsten genetisch bepaald worden, dus als je moeder b heeft dat jij dan ook niet groter krijgt. Please help me.
ReagerenAnoniem14 februari 2013 om 07:16Hoi ik ben 16 jaar en weeg 60 kg en ben 1.65meter groot en heb een volle d cup is dit normaal of moet ik mij zorgen maken
ReagerenIemand14 februari 2013 om 07:38@Anoniem,
Reageren
Persoonlijk vind ik cup D nogal groot voor een meisje van 16. Heb je (nog) geen last van je rug? Of het normaal is, kan ik niet zeggen. Borsten komen namelijk in alle vormen en maten voor. Heeft jouw moeder of tante ook zo’n grote cupmaat dan?Anoniem9 juni 2014 om 13:36Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben 1,60 en weeg 60 kilo en ik heb cup F en mijn omtrek is 70. Is dit normaal en groeien ze nog door? Ik ben binnen circa anderhalf jaar drie cupmaten opgeschoven.
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2014 om 15:43Je borsten kunnen inderdaad nog even groeien.
ReagerenAnoniem14 juni 2014 om 13:56Ik ben nu 24 en toen ik 17 was had ik AA. nu heb ik cup C dus ik denk dat bij jou het ook nog wel zal komen hoor! maak je maar geen zorgen en val gerust af als je dat wil!
Reageren
-xAnoniem21 oktober 2015 om 14:46Heey ik ben 24,
Reageren
Heb een erge menstruatie cyclus al sinds ik 6 jaar oud was, ik menstrueer bijna 3 weken per maand en dan menstrueer k een week of anderhalve week weer wel. Ik heb verschillende anticonceptiepillen gehad geen 1 sloeg aan. Ik heb nu Cup b, had Cup a tot me zwangerschap, met vier maanden zwangerschap had ik Cup C en nu Cub b. Mijn gewicht is altijd stabiel geweest en anticonceptiepillen hebben nog nooit mijn Cup maat veranderd. Maar borst maat kan ook op oudere leeftijd verandere. Wees blij met wat je hebt en een gozer kan het dan ook. Je hebt maar 1 leven twee borsten en als je je daar veel mee bezig houdt is het zonde tijd, er is een hele mooie wereld ga daar in, wees blij met jezelf en geniet van het leven want het is zo voorbij.