- Alias13 juli 2025 om 15:14
Hoi aan beide kanten van me borsten net onder de tepel heb ik dus “kabeltjes” die naar borst gaan. Alleen is de rechterkant dikker dan linker. Woensdag mammogram gehad die was goed. Dit valt nu pas op. Moet ik mij zorgen maken? Geen idee of dit al zo was
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juli 2025 om 15:25Als er iets mis was geweest was dat ook gezien met de mammografie.. Je kunt natuurlijk naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
ReagerenAlias13 juli 2025 om 16:43Ik ga al morgen op vakantie , maar is dit iets waar ik terug voor moet gaan of zorgen moet maken?
ReagerenJohn (moderator)
13 juli 2025 om 18:41Nu vraag je eigenlijk of ik helderziende ben…IK kan daar zo geen antwoord op geven, maar als je erover aan het stressen bent en het je vakantie gaat verzieken, neem dan contact op met de huisartsenpost. Zijn het geen bloedvaatjes of ribbeltjes van de BH?
ReagerenAlias13 juli 2025 om 18:51Dit zijn strengetjes die ik onder me tepel voel. Die zijn altijd al daar geweest, maar de ene is dikker dan de andere borst. Zo ook me ene tepel dan de andere tepel. Bij me dikkere tepel is dat strengetje ook dikker onder me borst. Sorry als ik u lastig val
ReagerenMara17 juli 2025 om 09:52Ik zou het wel even laten checken als je weer thuis bent.
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2025 om 10:22Je valt me niet lastig hoor. Ik zou me daar nu toch geen zorgen over maken. Je hebt dat al langer en er is een mammografie gemaakt die goed was.
Reageren