- Marjan13 juni 2022 om 19:30
Ik heb ook mastopathie. Bij mij helpt teunisbloemolie. Bij het ontbijt 1 capsule. Het is niet helemaal weg, maar een stuk beter. Sterkte allemaal.
Anoniem1 augustus 2022 om 19:27Hallo, ik heb nu denk ik al zo’n 3 weken last van mijn linker borst. Aan het begin voelde het gewoon pijnlijk als mijn hele borst werd aangeraakt en voelde ik een aantal opgezette kliertjes. maar even later voelde ik een soort schijf die verplaatst door mijn borst naar vooral de zijkanten en onderkant dichtbij en achter de tepel. Ik ben 16 jaar oud en ben hierdoor ook gestopt met de minipil een aantal dagen terug. Zou iemand weten als dit mastopathie zou kunnen zijn of als dit iets ergers is?
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2022 om 19:30Daar kan niemand je zo zonder enig onderzoek antwoord op geven. Daar zou je dan toch voor naar de huisarts moeten gaan. Maar iets ernstig zal het op jouw leeftijd niet zijn
ReagerenLola9 oktober 2024 om 08:36Wat bij mij erg verlichting heeft gebracht zijn Skims Bralettes. Sinds ik deze draag heb ik dagelijks veel minder pijn. Voor mij is dit echt de uitkomst.
ReagerenZaza27 maart 2025 om 08:35Goededag,
Reageren
Ook ik heb last van mastophatie,aan 1 borst.Ik ben 52 en al 4 maanden niet meer ongesteld geweest.De laatste maand heb ik vaak ook een bonzend gevoel in de borst en dat voel ik voornamelijk als ik erop lig.Het lijkt dan net of er een ader klopt waar ik op lig..
Is dit herkenbaar voor iemand?John (moderator)
27 maart 2025 om 16:58Wat zegt de huisarts van de klachten?
ReagerenZaza1 april 2025 om 00:50Ik ben eerder naar de huisarts geweest,2,5 jaar terug,ook een mammorafie laten maken.De foto’s waren goed.Pijn kwam en ging in de loop van de tijd.
Reageren
Voor het bonzend gevoel nog niet naar de huisarts geweest.
De pijn is hetzelfde,is niet veranderd.Kan dagen weg zijn en komt dan weer terug.Suus1 april 2025 om 09:05Een mammografie van 2,5 jaar gelden zegt natuurlijk helemaal niks meer over nu……
Reageren