- Lise6 oktober 2022 om 22:17
Goedenavond,
Ik heb nu een paar dagen af en toe wat steekjes/pijntjes in mijn linker borst/tiet. Ik heb geprobeerd te voelen of er iets van een knobbeltje zit, wat volgens mij niet het geval is (ik zou niet weten hoe dit zou moeten voelen?!). Wat kan pijn in 1 borst betekenen? Het is niet constant maar af en toe een steekje. Kan dit op borstkanker wijzen?Groeten
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2022 om 23:50dat heeft met kanker niets te maken. Het kan wel met hormonen te maken hebben
ReagerenLise7 oktober 2022 om 18:57Bedankt. Maar ik zit aan de pil dus neem aan dat het dan niet door hormonen kan komen die veel wisselen?
ReagerenLise25 oktober 2022 om 17:12Weet u dat?
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2022 om 19:26Dat kan wel. En ook door pilgebruik.
Als je er ongerust over bent ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenLise26 oktober 2022 om 19:09Bedankt.
De afgelopen weken ben ik ook 3x even een tijd best duizelig geweest, wat kan dit voor oorzaken hebben? Let sinds een tijdje best op mijn voeding, ben 6kg afgevallen en eet dus ook niet heel veelMoet ik bloed onderzoek doen hiervoor? Ik weet niet door wat voor tekorten dit kan komen?!
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2022 om 19:23Misschoen eet je dan net iets te weinig en zakt dan je bloedsuikerspiegel. Dat kun je bij de huisarts laten controleren
Reageren