Zoeken Vraag het forum

Borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Oh oke heb even zo gevoeld ik voel niks. Dat hardere dichtbij me tepel liggen daar de melkklieren?

Alias

Heb gister heel veel gevoeld op alle manieren ligend staand. Ik voel niks alleen als ik echt lig omdat ik een kleine cup heb dan kan ik goed alle spiere enz voelen toen voelde ik dat harde plekje aan een kant , andere kant voelde ik ook zo een foto zelfde plek alleen minder hard

Reageren
    John (moderator)

Niks aan de hand dus

Reageren
    Aliss

En dat harde plekje boven de tepel? Is geen knobbel gwn klein hard plekje andere kant is t ook maar minder hard

Reageren
    John (moderator)

dat zullen melkklieren zijn

Reageren
    Alias

En die kunnen aan een borst alleen harder zijn? En kan dat door de map komen?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan door de MAP komen

Reageren
    Alias

Oke maar niks ergs toch? Is t wel een voordeel als je kleine borste hebt dat je ze makkelijker kunt controleren?

Reageren
    Suzan

Als je nou één en hetzelfde topic zou gebruiken, zou je terug kunnen lezen dat die vraag ook al eerder voorbij is gekomen…
    Volgens mij ook nadat je een MAP genomen had.
    Dat had je een dag ongerustheid gescheeld

Reageren
    Alias

Oke maar melkklieren zijn die bij elke vrouw voelbaar ? Of niet

Reageren
    Alias

@suzan hoe bedoeld u?

Reageren
    Suzan

Geen vrouw is precies hetzelde gebouwd,dus bij de één zul je ze meer en makkelijker voelen dan bij de ander.

Reageren
    Alias

Oke maar als ik geen knobbel voel alleen een klein harder melkkliertje is het geen reden om ongerust te zijn toch? Heb 4 maanden geleden een echo gehad

Reageren
    Suzan

Zoals John al schreef, het zal door de MAP komen. Dus geen reden tot ongerustheid.

Maar als je nu verstandig bent,maak je toch gewoon een afspraak bij je huisarts, vertel je waar je bang voor bent en laat je er naar kijken. Voordat je hier net zo in doordraait als met die moedervlek.

En blijf er ondertussen van af,anders irriteer je die klier zelf met je gefriemel.

Reageren
    Alias

@suzan ik kan niet meer na de huisarts want ben te vaak geweest..

Reageren
Reageer op: Borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.