Zoeken Vraag het forum

Borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

De huisarts heeft het gecontroleerd en je gezegd dat er niks aan de hand is. Klaar dus.

Alias

Nee maar wacht ik leg t even uit. Als ik mer me borsten voorover hang dan voel ik dat me rechterborst boller is en t weefsel binnen dikker. Dus betekent dit dar als ik me borst omhoog doe om te contoleren het daarom op dat willekeurige plekje harder aanvoelt dan links omdat die gehele borstweefsel dikker is ?

Reageren
    John (moderator)

Er is niks uit te leggen! Er is niks met je borsten. En je controleert borsten niet met voorover hangen. Blijf er vanaf!

Reageren
    Alias

Nee maar ik wil wel weten waarom ik dat ene kliertje harder voel dan de ander ?

Reageren
    John (moderator)

Dat is normaal. En je hebt er teveel aangezeten, Maar ook dat heb ik al meerder keren geschreven

Reageren
    Alias

Hij was van t begin al meer voelbaarder, maar kan dat zijn doordat mijn borst meer opgezet is waardoor als ik me handen omhoog doe door de spanning in borst alles harder voelt

Reageren
    Alias

Want als ik met me hand aan de andere borst voel op die plek en wat doorduw voel ik ook dezelfde hardheid in de klier maar bij de andere borst is t sneller tr voelen

Reageren
    Alias

Kortom rechts voel ik alles meer opgezetter. Is dat normaal? En komt t vaak voor

Reageren
    John (moderator)

Er is niks mis met je borsten heeft de huisarts je gezegd

Reageren
    Alias

Dus dat melkklieren anders aanvoelen is normaal?

Reageren
    Alias

Kunt u even antwoorden aub?

Reageren
    Alias

De manier van zo voelen word dat wel eens gedaan? En op die manier voel ik dus een klier die stuk harder is

Reageren
    Alias

Dit is een vraag die ik nog niet heb gevraagt mag ik hier aub antwoord op?

Reageren
    Suzan

Je stelt de vraag telkens net even anders,maar uiteindelijk is het steeds dezelfde vraag.
    Waar je al wekenlang iedere dag weer meerdere keren antwoord op hebt gehad……
    Dus heeft het echt geen zin om dat nog een keer te doen.
    Want dan stel je een half uur later dezelfde vraag weer in iets andere woorden en zo kan het nog wekenlang door blijven gaan

Reageren
    Alias

Ik denk dat je de vraag hebt gemist de vraag is als ik zo me borsten voel en wat voel is dat een reden tot zorgen? Hier heb ik me borst o
    Hoog plat gedrukt

Reageren
Reageer op: Borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.