Zoeken Vraag het forum

Keuze verwijderen borstimplantaten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aislin

Ik ben 58 jaar jong en heb al tien jaar borstimplantaten ivb Brca1

Al tien jaar pijn maar gister te horen gekregen dat ze nog wel intact zijn(mri)

Ze zijn van het merk dat in opspraak is(allergan).

Keuze nu is over twee jaar nog eens laten Checken of implantaten laten verwijderen,

Advies chirurg diep flap en eigen gedachte Plat.

Zal ik twee jaar wachten of ze nu al laten weghalen?

Iemand hier ervaring mee

Mvg

3 reacties
    Reageren
    Danny

Moeder heeft ook al last van onverklaarbare klachten. Zij loopt al 30 jaar met dezelfde implantaten, een ouwe dokter van het ziekenhuis zei och dat kan nog wel niks mee aan de hand. Steeds meer vrouwen krijgen last van extreme aanhoudende klachten. Weghalen die dingen en ontgiften; zware metalen detox.
    <h2 class=”topic-title”>FDA waarschuwt: ‘Alle borstimplantaten kunnen lymfeklierkanker veroorzaken’</h2>

Reageren
    Aislin

Ben idd al tien jaar chronisch ziek en dan niet te spreken over de pijn. Er werd overigens wel gezegt dat de pijn waars zou blijven.

Elke operatie heeft zijn risico’s dat snap ik, mijn angst is om nog meer elende over me heen te halen als ik kies voor verwijderen( aanleg littekenweefsel)

Reageren
    Danny

Nog 2 jaar met deze klachten lopen? Men kan zo veel zeggen. Veel vrouwen hebben al baat gehad met het verwijderen en daarna flink detoxen. Hier even een kijkje op nemen https://www.meldpuntklachtensiliconen.com/

Reageren
Reageer op: Keuze verwijderen borstimplantaten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.