- Lisa28 april 2018 om 16:28
Hey, ik ben lisa ik ben 16 jaar en heb cup B toen ik 14 jaar was had ik al cup B… kunne mijn borsten nog doorgroeien of is het gestopt. Ik ben ongesteld geworden op mijn 13e en gebruik sinds mijn 15e de pil, kan het ook zo zijn dat door de pil je borsten stoppen met groeien?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2018 om 16:37Je borsten kunnen je hele leven nog groeien….
ReagerenElina2 mei 2018 om 23:08Beste Lisa
Ik ben zelf maar 17 jaar en kan je dus geen perfect wetenschappelijk antwoord geven maar ik weet wel dat als je je regels al 2 jaar hebt, je normaal gezien niet meer groeit in lichaamslengte, of dit ook zo het geval is met borsten, weet ik niet.
Ik weet wel dat mijn borsten ook niet (veel) meer zijn gegroeid sinds dat ik vijftien was.
Het is waar dat je borsten je hele leven kunnen groeien, maar dat wil niet zeggen dat ze gaan blijven groeien.
Ik zou je hier niet al te veel zorgen over maken, een B-cup voor een volwassen vrouw is niet ongewoon.
Liefs
ReagerenMaaike5 mei 2018 om 02:53Hoi Lisa, ik heb hetzelfde meegemaakt ook ongeveer de zelfde leeftijd. Toen ik 17 jaar werd groeide mijn borsten plots weer tot mijn 21e terwel ik toch echt dacht dat ze gestopt waren met groeien. Uiteindelijk ging ik van B naar cup C. Zo zie je maar weer dat alles kan.
Reageren