Zoeken Vraag het forum

Ingetrokken tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • xox

Haii,
    Ik ben 16 jaar oud en heb al een tijdje last van een ingetrokken tepel bij mijn linkertepel. Hij komt eralleen uit als het koud is. En als K hem zelf eruit haal ma dan gaat hij na een tijdje weer erin. Iemand die weet of dit blijvend is of te maken heeft met puberen ?

2 reacties
    Reageren
    Zxnkxtje

Heyy

Ik heb ook hezelfde “probleem” heb bij beide borsten ingetrokken tepels. Bij mij is het zo dat het zo dat het er altijd zo zal uitzien. Heb al verschillende dokters gezien maar telkens zeggen ze hetzelfde : je moet het accepteren dat je nu eenmaal eo’n tepels hebt. Als je echt niet kunt leven met je borsten dan raad ik je de tepelnapjes aan kan je gemakkelijk es vinden op aliexpress.

Reageren
    xox

heel erg bedankt voor je antwoord k zal ff een kijkje nemen en kijken wat Ik vind..

thankyouu

Reageren
Reageer op: Ingetrokken tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.