Zoeken Vraag het forum

Ingetrokken tepe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb zinds dat ik 13 of 14 was ineens een ingetrokken tepels. Ik werd wakker 1 dag en toen waren ze beide ingetrokken. Verder leek het me onschuldig. Verder onstaat er in de ingetrokken tepel een inie minie beetje een soort witte vloeistof wat als het er al langer zit geel word en soort van in de ingetrokken tepel plakt. Er komt een wat rare geur vanaf & de het jeukt. Verder geen klachten en nu dat ik 17 ben is het nog steeds zo. Komt iemand dit bekend voor?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oh & daarbij moet ik ook nog zeggen dat ik de pil zinds die leeftijd slik & er ineens ook zwartje haartjes over me bovenlichaam  beginnen tonen

Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo iets over te zeggen.  Het kan door kliertjes komen. Ik zou aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: Ingetrokken tepe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.