Zoeken Vraag het forum

Wat kan dit zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Indewar

Hoi ik heb een vraagje

Een aantal weken terug had ik een hele gevoelige borst (linker) hiermee naar de huisarts geweest en na onderzoek was er niks aan de hand dus geen vreemde dingen gevoeld. Ook een mammografie laten nemen en deze was ook goed. Ik had t laten rusten en de gevoeligheid nam wat af. Maar nu heb ik sinds een week A een zeer pijnlijke oksel een soort branderig stekende gevoel. Dit heb ik met vlagen en ik heb pijn op diezelfde borst en hij voelt erg irritant aan en de meeste pijn voel ik echt binnenin. Soms doet die zijkant pijn of onder de borst meer bij de rib dus. Ik weet niet wat dit is. Ik heb zelf hypochondrie en ben echt bang dat het misschien iets ernstig is?

Dank je wel alvast

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou de borstspier kunnen zijn..misschien iets overbelast

Reageren
    Indewar

Bedankt voor de snelle antwoord

Ik heb geen lichamelijke inspanningen gedaan kan ik dan ook pijnlijke borstspier krijgen?

Ik ben wel 3 dagen geleden gestopt met 10 dagen pil innemen omdat ik er zo suf en ziek van werd…

Reageren
    Indewar

Oh En ik voel geen knobbeltje ofzo onder de oksel maar meer trekkerig pijn

Reageren
    John (moderator)

Het hoedt niet echt lichamelijk inspanning te zijn. je hoeft maar een keer een verkeerde beweging te maken die je zelf niet eens in de gaten hebt.

Reageren
    Indewar

Ah ok ja hm ik kijk t dan wel aan super bedankt

Reageren
Reageer op: Wat kan dit zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.