Zoeken Vraag het forum

Klompje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Janneke

Hallo,

Ik heb in mijn linkerborst ietsie links bovenin een redelijke klomp, ik kan hem heen en weer bewegen en erom heen voel ik ribbeltjes of zo. Moeilijk uit te leggen. Niet pijnlijk. Andere borst zit op die plek ook een verdikking alleen iets kleiner en niet exact hetzelfde.

Zelf denk ik aan een opgezette klier, wat denken jullie?

Groetjes

4 reacties
    Reageren
    Janneke

Ben bijna 22 trouwens en heb vaak knobbeltjes.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. als je er ongerust over bent, ga dan even naar de huissarts

Reageren
    Janneke

en dat vind ik dus lastig.

ik heb Zo vaak last van knobbels dat ik eigenlijk iets te vaak ben heen geweest. Ik heb hier nog geen gouden middenweg in gevonden, ik heb gewoon veel knobbels. Ik wil het nu dus voor het eerst een keertje afwachten. Hoe lang kan ik maximaal wachten?? Voor het gevaarlijk zou kunnen worden zeg maar.

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Maar als je al vaker bent geweest, heeft de huisarts er ook al naar gekeken en je dan ook gezegd wat het is. Waarschijnlijk dus klierweefsel. Dan maak je je dus eigenlijk onnodig zorgen.

Reageren
Reageer op: Klompje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.