Zoeken Vraag het forum

Kliertje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lies

In maart heb ik Corona gehad. Ik had toen ontstoken Amandelen en een opgezette klier in mijn nek vanachter. Deze klier is echter nooit helemaal weggegaan. Hij is echter super klein, ik denk maar een halve centimeter, allesinds een pak kleiner als mijn vingertop. Is niet voelbaar als ik niet duw met mijn vinger. Hij is ook niet zichtbaar. Of die beweegbaar is weet ik niet want kan hem niet vastpakken. Pijn doet die niet alleen als ik er veel op duw of me niet zo lekker voel. In tussentijd ben ik nog wel een paar keer verkouden geweest. Toen zwelde die wel een beetje op maar werd erna terug kleiner maar weg echt helemaal nooit. Moet ik me zorgen maken? Ik ben gisteren naar de dokter geweest maar was het helemaal vergeten te vragen, heb echt geen zin om daarvoor terug te gaan want echt vergroot lijkt die niet. Ik weet niet wat de grootte van een vergrootte klier is. Is dit normaal? Ik heb de laatste tijd ook wel veel stress, kan dat er mee te maken hebben?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een heel normaal verschijnsel en niks om bezorgd over te zijn. Je moet er wel zoveel mogelijk vanaf blijven

Reageren
    Lies

Ja ik ga er sowieso vanaf blijven nu! Heb er wel weer veel aangezeten nu.. kan dat kwaad??

Reageren
    John (moderator)

Klieren kunnen daar geirriteerd en zelfs ontstoken van raken

Reageren
Reageer op: Kliertje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.