- Anoniem30 oktober 2016 om 13:47
Ik word dus over 1 maandje 16, maar ik heb nog steeds cup a.. Ik vind het echt vervelend als ik meiden van 13 zien met een b cup. Zelf vind ik het kok mooi als het is gevuld in een shirt daarvoor draag ik ook push up bh’s. Ik heb een heel lief vriendje die me accepteerd om hoe ik ben, maar ik ben altijd nog super onzeker zelfs bij hem… Ik besteed er veel tijd aan en dat is heel lastig…
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2016 om 14:13Het is toch vooral een kwestie van accepteren hoe je bent. Daar zal ongetwijfeld nog verandering in komen. Je bent pas 16
ReagerenCharley6 november 2016 om 21:18Van harte gefeliciteerd met je vriend, die je leuk vindt zoals je bent. Op jouw leeftijd is het helemaal niet gek als je nog niet zo zwaar bent. Bedenk wel dat meisjes die met 13 jaar al een volle boezem hebben ook nog verder groeien en verheug je er dan op dat jij er met 30 nog goed uitziet en dat zij er dan als moekes kunnen uitzien. Ook even ter info: staar je niet blind op de cupmaat. Een meid die onder de borst een omvang heeft van 70 cm, maar een cupmaat B, heeft veel kleinere borsten dan een meid met omvang 85 met cupmaat B. De cups zijn namelijk in verhouding met de omvang. Wees blij met jezelf.
Reageren