Zoeken Vraag het forum

Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo heb een vraagje, bevat voorvocht levendbarende zaadcellen waardoor je zwanger kan geraken of niet?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zaadcellen zijn sowieso niet levendbarend . Dat zijn alleen mensen, zoogdieren en sommge vissen.

In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.

Reageren
    Anoniem

Sorry was een typfoutje van mij, komt door mijn iPhone
    Maar je kan dan niet zwanger worden door voorvocht? Ofwel?

Reageren
    John (moderator)

In principe kun je daar dus niet zwanger van raken.
    Tenzij je 2x achter elkaar seks zou hebben of er net een zaadlozing is geweest voor penetratie. Dan zouden er nog levende spermacellen in de urinebuis kunnen zitten die er dan met voorvocht uitkomen

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor je reactie, ik maakte me zorgen.. We hebben geen seks gehad, we hebben alleen ‘ geschuurd’ tegen elkaars lichaamsdeel, wel met onderbroek aan, en hij had nog eens een voetbal broek aan, dus, dan is er geen kans toch?

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je onmogelijk zwanger raken.

Reageren
Reageer op: Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.