- Anoniem29 mei 2016 om 12:33
Mijn dochter van 13 maanden was na haar badje gaan slapen voor een middagdutje, maar mijn man had haar schoenen niet uitgedaan en haar onder een slaapzak gelegd. Na twee en een half uur ben ik gaan kijken, en ze lag heftig adem te halen en haar hartslag was snel. Ze was erg rood en heel heet. Ik heb haar toen uitgekleed en water gegeven. Na 10 min heb ik de temperatuur gemeten en ze had 39.5 . Na een half uur was dat 38.3 en s’avonds was ze weer gewoon 37 graden. Ze heeft nog wel een keer anderhalf uur geslapen en toen heb ik haar wakker gemaakt om te eten. Ze was niet heel happy vandaag en ik ben nu bang dat ze een hitteberoerte heeft gehad met alle enge potentiële gevolgen vandien.
Ze heeft verder wel goed ’s avonds gegeten en gedronken. Ik ben nu alleen heel ongerust over eventuele schade aan haar hersenen…..:(1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 mei 2016 om 13:54Dat zal nog wel meevallen.
Reageren
Ze zou ook koorts kunnen krijgen van een virusinfectie. En die kan dan nog hoger zijn en langer duren en dan ontstaat er ook niet meteen schade.