- Anoniem12 januari 2014 om 22:20
Beste iedereen,
Een meisje die ik heb leren kennen in Brazilië zegt dat ze zwanger van me is, al 3 maanden.
Omdat ik haar niet geloofde heb ik 3 maanden geleden met haar een zwangerschapstest gedaan van de apotheek. Hieruit bleek dat ze niet zwanger was.
Twee weken terug zegt ze dat ze toch zwanger is. Wederom weer een test gedaan en daaruit bleek dat ze niet zwanger was.
Ze zegt zelfs dat ze een bloedtest heeft gedaan waaruit bleek dat ze niet zwanger is.
MAAR nu zegt ze dat die testen bij haar geen zin hebben. Ze heeft dus een echoscan gedaan bij de dokter en ze zegt dat hieruit blijkt dat ze wel zwanger is.
Ik weet nu totaal niet meer wat ik moet geloven. Zou ze zwanger kunnen zijn?
In afwachting van jullie reactie,
Fabio
6 reactiesReagerenTandor112 januari 2014 om 22:35Dat is nogal een wazig verhaal van dat meisje.
Reageren
Zeg dat je een vaderschapstest gaat doen als het kindje er is. Ik neem aan dat jij hier bent en zij daar..Anoniem12 januari 2014 om 22:51Bedankt voor je reactie. Morgen vertrekt mijn vlucht naar nederland en zij blijft in brazilie..
ReagerenTandor112 januari 2014 om 23:10Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken.
Reageren
Laat het kindje eerst maar eens komen en dan kijk je maar verder.
Ik zeg niet dat het zo is, maar je zou de eerste niet zijn die men probeert voor het karretje te spannen. Heeft ze het niet over geld gehad dat ze nu dan dringend nodig had?Anoniem13 januari 2014 om 11:24Ja zo denk ik dus ook. Maar ze heeft het niet over geld gehad. Het kan ook zijn dat ze alleen maar aandacht wil omdat ze al maanden verliefd op me is, wat niet wederzijds is.
Het is alleen zo een belangrijk iets dat ik het niet van me af kan zetten. Het is moeilijk om vanuit nederland 100% een conclusie te trekken…
ReagerenAnoniem13 januari 2014 om 11:40Het is idd een raar verhaal. Ze heeft het niet over geld gehad. Misschien wil ze aandacht. Tot nu toe geen bewijzen behalve 2 onduidelijke donkere echofoto’s zonder haar naam of iets erbij…
Het is alleen zo iets belangrijks dat ik het natuurlijk niet zeker kan weten. Het is moeilijk om dat vanuit nederland te beslissen..
ReagerenTandor113 januari 2014 om 15:02Dat kan ik wel begrijpen.
Het frapante is echter wel dat ze je niet heeft meegenomen voor de echo. Ik in haar plaats zou dat dus wel hebben gedaan. Dat was dan in ieder geval “overtuigender”geweest. Dan blijft natuurlijk altijd nog de vraag of je dan ook inderdaad de vader zou zijn geweest.Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet zo veel van geloof. De tijd zal het leren…. op echo’s kun je altijd info vinden. Datum, tijd, positie, afmetingen en normaal ook de geboortedatum.
Reageren