- Anoniem26 november 2013 om 18:52
hoi
mijn zoontje van 14 maand is weeral ziek
en weer aan de luchtwegenwe hebben alles thuis liggen voor dit de behandelen
omdat dit al van zijn 2de levenweek bezig isen het werk maar niet
de puffen slagen niet aan
zijn fles voor de slijmen werkt maar half
(we mogen van ka telkes maar 7 dagen geven en dan stoppen)
en als we dan stoppen zit er terug slijm in de longenals hij antibiotica krijg dan is hij ongeveer na die kuur een weekje goed en daarna heeft hij terug verkoudheid en dan mag je zeker zijn dat een week later terug op de longen zit
ik ben het zo beu ik mag niet klagen over zijn ha en ka
ze doen alles wat ze kunnen doen en nemen hun tijd met hem en met mij voor alles goed de controleren en alles goed uit te leggen tegen mijben bij mijn einde
ben op
iemand dit ook meegemaakt of iemand die tips heeft
dank u4 reactiesReagerenTandor126 november 2013 om 18:56Ik denk dat het tijd wordt, dat de KA dit samen met een longarts gaat bekijken. Is je kindje wel eens getest op allergieën?
ReagerenAnoniem26 november 2013 om 18:59ja
hij heeft ei allergie en koemelk allergie
we zijn nu met hem een ei arm dieet bezig en soja dieet
dit gaat goeder zijn ook al foto’s van zijn longen genomen deze waren ook in orde
ReagerenTandor126 november 2013 om 19:03Het is alvast goed om te weten dat de longen in orde zijn. Toch denk ik dat het geen kwaad kan om een longarts erbij te betrekken. Overleg dit eens met de HA of KA.
ReagerenAnoniem26 november 2013 om 19:16Dit is geen klaagmomentje, je wilt graag het beste voor je kleintje. Neem eens contact op met: http://www.merem.nl/davos/ (Nederlands Astmacentrum)
Reageren