- Cynthia21 augustus 2024 om 11:46
Ik was vorig jaar ziek en heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik moest o.a röntgen foto’s laten maken. Er zijn MRI en CT-Scan beelden gemaakt. Ik heb antibiotica en andere medicatie gehad, o.a. morfine.
Eenmaal ontslagen uit het ziekenhuis bleek ik zwanger. Dat wist ik in het ziekenhuis nog niet. Tijdens de 12 weken echo werd ons verteld dat het gestopt was en er een miskraam zou volgen. Ik ben bang dat de straling en medicatie te veel waren voor mijn lichaam en de vrucht hebben afgestoten.
Uit angst heb ik lange tijd geen gemeenschap gehad. Vorige maand kwam het er spontaan van na een gezellige avond. Het was niet mijn vruchtbare periode maar toch ben ik nu zwanger.
Ik maak mij nu zorgen over de gezondheid van mij en mijn baby. Mijn vriend en ik hebben allebei alcohol gedronken op die bewuste avond. Twee weken terug is er nog een röntgenfoto genomen van mijn longen. De afgelopen weken heb ik bijna elke dag rauwe melk gedronken.
Is het erg dat mijn vriend en ik alcohol gedronken hadden voor de verwekking?
Hoe ernstig is de röntgenfoto die genomen is terwijl de bevruchting al had plaatsgevonden?
Hoe erg is het dat ik rauwe melk heb gedronken totdat ik de zwangerschaptetster heb gedaan?Ik voel me heel erg slecht om de zwangerschap zo slecht te beginnen. :'(
1 reactieReagerenSuus21 augustus 2024 om 16:40Dat zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen,maar als je er zo ongerust over bent, kun je het even bij je huisarts aankaarten.
Reageren