- Peer18 september 2016 om 11:02
Ik had wel eens gelezen dat je van zaad/voorvocht aan de vingers en deze dan in de vagina brengen zwanger kan worden. Nu is het zo dat ik twee of drie weken geleden ben gevingerd door mn vriend. Beiden hebben we niets gemerkt van zaad/voorvocht wat aan zijn vingers zou kunnen zitten en hij heeft ook niet aan zn edele deel gezeten. Vorige week (zaterdag 10 sep) had ik ineens ’s ochtends last van misselijkheid en had ik diarree. De misselijkheid bleef heel de dag aan. Ik had ook gelezen dat dat een symptoom van zwangerschap kan zijn. Dus hebben we een test gedaan (1,5 a 2 dagen voordat de menstruatie moest beginnen) met de nieuwe early predictor. Deze test gaf negatief aan. Ik ben alleen nog niet ongesteld geworden. Vrijdag wel echt de symptomen gehad zoals buikpijn en vermoeidheid. Dus dacht ik dat het er wel eraan zou komen. Nu ben ik vannacht (in de nacht van zaterdag op zondag) wakker geworden en moest ik tot twee keer toe braken en had ik weer diarree en m’n menstruatie is er nog steeds niet. Zou het zo kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben of lijkt dat onlogisch? M’n menstruatie is nu al een/twee dagen te laat. Of kan het zo zijn dat ik last heb van een griepje en dat daardoor de menstruatie uitblijft?
Ik hoor graag van iemand die mij hierover wat kan vertellen uit ervaring of vanuit adviesvorm.
Hartelijk dank voor het lezen.
Peer
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 11:45Als hij geen zaadlozing heeft gehad en niet aan zij “edele” delen heeft gezeten, hoe moet er dan in hemelsnaam sperma aan zijn vingers zijn gekomen?
Reageren
Het is geen vluchtige stof die door de ruimte zweeft.
Gewoon even rustig afwachten. Een griep en oom het warme weer kan wel voor wat uitstel zorgen