- Anoniem21 augustus 2016 om 02:55
Hi, ik heb een vraag en hoop geholpen te kunnen worden ik heb het voor het eerst onveilig gedaan met mijn vriend , we hebben beide geen idee als hij klaar in mij is gekomen , ik heb een 1 week vroeg mijn menstruatie gehad maar dit was niet normaalijks als altijd , bloede zwart / bruin tot licht roze bloed en heel weinig … Had wel 1 dagje dat ik heel veel bloede en Het was precies 6 dagen als m’n normale menstruatie maar veel minder .. Heb 3 x een test gedaan waren alle 3 negatief mijn eerste test was 20juli was negatief , 2e was direct 1 dagje na mijn Mensturatie. heb daarna toen 1 week gewacht na me bloeding toen gaf ie ook negatief aan … Voor de rest voel ik me moe misselijk heb zelfs buiten lopen spugen en koorts. maar ik heb nu nog helemaal geen kinder wensen en ik hoop niet dat ik ongewenst eentje krijg zonder dat ik het weet .. Maar na 3 keer testen na zoveel weken na de seks, dan is het toch all duidelijk dat er geen kans is op zwangerschap?? P.S ik heb mijn bloeding ongeveer 1 augustus ontvangen en de dag dat ik seks had was 10juli een instellingbloed kan niet zo lang na se seks aankomen toch ? groetjes.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2016 om 07:45Als je onveilige seks hebt zonder enige vorm van anticonceptie, moet je er natuurlijk rekening mee houden dat je zwanger kunt raken.
Voor een innesteling was de bloeding inderdaad te laat, het zal dus je menstruatie geweest zijn. Je zou daarnaast inmiddels ook een positieve zwangerschapstest gehad moeten hebben.
Misselijk, spugen en koorts klinkt ook niet als zwangerschap.
Reageren