Zoeken Vraag het forum

Ik ben zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tienermoeder

Hallo ik ben een meid van 17,

Ik ben zwanger nu 15 weken, is het onverwachts gebeurd? Ja maar hou ik van het kind wat ik draag? Uiteraard! Ik heb op school vele nare reacties omdat ik zwanger op school rondloop, zoals moet je niet naar je gynaecoloog? Of hoer of slet. Terwijl de vader bij me blijft en ouder dan mij is (25) en mijn eerste vriendje ooit is.. ik heb al 2 jaar met hem. En hij koos voor mij en het kind wat ik hem letterlijk ook heb gevraagd: wil je mij echt? Dan zul je het kindje ook moeten willen, want ik liet het echt niet weghalen. En hij zei ben je idioot? Niet weghalen ik blijf bij je en alles gaat goedkomen. Maar mijn vraag was wat zou ik eraan kunnen doen op school om toch mensen duidelijk te maken dat ik geen hoer of slet ben? Ik ben overduidelijk helemaal verliefd met mijn prachtige buikje en het lieve kindje wat erin zit!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Vooral niks aantrekken van de omgeving. Wat die denken, zeggen en vinden kun je toch niet veranderen. Jij en je vriend weten hoe het zit… dat is het belangrijkste.

Reageren
    Anoniem

Niks van aantrekken,

jij loop over een tijdje trots rond en lig je met je pasgeboren baby in bed terwijl hun op school zitten 😉

groetjes noa

Reageren
    Ann

Ik ben zo blij te lezen dat jullie beiden voor je kindje gaan!!! Durfden maar meer jonge mensen zo moedig te kiezen voor het leven, hoe moeilijk omstandigheden ook kunnen zijn. Die blijdschap mag je uitstralen, wie weet zet dat anderen aan het denken ipv aan het veroordelen. Een oordeel zegt meer over de persoon zelf dan over jou. Blijf bij jezelf en bij je gevoel!

Reageren
    Catootje

Je kan om van alles gepest worden. Doen mensen omdat je anders bent; uit angst voor het onbekende. Degenen die dat roepen hebben misschien wel meer wisselende contacten. Een kind krijgen zegt niets over hoe vaak je seks hebt. Wat school betreft toch eens praten met een vertrouwenspersoon over een oplossing. Misschien zelfs een andere school of tijdelijk stoppen. En wat ga je doen qua wonen. Het is wat jong om te gaan samenwonen maar het kan wel. Mijn zus trouwde op haar zeventiende, met de baby op schoot.

Reageren
Reageer op: Ik ben zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.