- Tienermoeder9 juni 2018 om 02:19
Hallo ik ben een meid van 17,
Ik ben zwanger nu 15 weken, is het onverwachts gebeurd? Ja maar hou ik van het kind wat ik draag? Uiteraard! Ik heb op school vele nare reacties omdat ik zwanger op school rondloop, zoals moet je niet naar je gynaecoloog? Of hoer of slet. Terwijl de vader bij me blijft en ouder dan mij is (25) en mijn eerste vriendje ooit is.. ik heb al 2 jaar met hem. En hij koos voor mij en het kind wat ik hem letterlijk ook heb gevraagd: wil je mij echt? Dan zul je het kindje ook moeten willen, want ik liet het echt niet weghalen. En hij zei ben je idioot? Niet weghalen ik blijf bij je en alles gaat goedkomen. Maar mijn vraag was wat zou ik eraan kunnen doen op school om toch mensen duidelijk te maken dat ik geen hoer of slet ben? Ik ben overduidelijk helemaal verliefd met mijn prachtige buikje en het lieve kindje wat erin zit!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juni 2018 om 09:23Vooral niks aantrekken van de omgeving. Wat die denken, zeggen en vinden kun je toch niet veranderen. Jij en je vriend weten hoe het zit… dat is het belangrijkste.
ReagerenAnoniem10 juli 2018 om 11:06Niks van aantrekken,
jij loop over een tijdje trots rond en lig je met je pasgeboren baby in bed terwijl hun op school zitten 😉
groetjes noa
ReagerenAnn10 juli 2018 om 13:56Ik ben zo blij te lezen dat jullie beiden voor je kindje gaan!!! Durfden maar meer jonge mensen zo moedig te kiezen voor het leven, hoe moeilijk omstandigheden ook kunnen zijn. Die blijdschap mag je uitstralen, wie weet zet dat anderen aan het denken ipv aan het veroordelen. Een oordeel zegt meer over de persoon zelf dan over jou. Blijf bij jezelf en bij je gevoel!
ReagerenCatootje15 juli 2018 om 20:44Je kan om van alles gepest worden. Doen mensen omdat je anders bent; uit angst voor het onbekende. Degenen die dat roepen hebben misschien wel meer wisselende contacten. Een kind krijgen zegt niets over hoe vaak je seks hebt. Wat school betreft toch eens praten met een vertrouwenspersoon over een oplossing. Misschien zelfs een andere school of tijdelijk stoppen. En wat ga je doen qua wonen. Het is wat jong om te gaan samenwonen maar het kan wel. Mijn zus trouwde op haar zeventiende, met de baby op schoot.
Reageren