Ben ik zwanger

Online ZorgZus

Dag,

Ik ben een meisje van 15 en ik heb mijn vriendje gepijpt. Hij is niet klaargekomen maar hij had wel voorvocht. Hij heeft zijn eigen voorvocht niet aangeraakt maar hij is wel mij gaan vingeren. Hij had weer zijn broek aan. Nadat ik klaar ben gekomen heeft hij weer zijn broek uitgedaan en is hij op mij gaan liggen, onze geslachtsdelen hebben elkaar maar kort aangeraakt. Zou ik zwanger kunnen zijn?

Groetjes, Anne.

Reageer

Zo raak je niet zwanger

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Hoi, ik heb de MAP op 21 juli ingenomen en op 25 juli kreeg ik bloed. En ik bloedde voor 4/5 dagen lang maar ik weet niet of de MAP heeft gewerkt en ik denk dat ik dus dan zwanger ben. De kleur van het bloed was eerst donker daarna wat lichter.

Reageer

14 dagen na de seks kun je een zwangerschapstest doen. Was het niet gewoon je menstruatie?

Reageer
Reageer op: Ben ik zwanger
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief