- Anoniem271730 april 2018 om 16:14
Goedemiddag,
Ik ben een meisje van 17 met een (best wel dringende) vraag.. ik slik de pil en door de pil heen werd ik gewoon ongesteld (ongeveer halve week geleden) ik dacht dat dit kwam omdat ik de pil te lang heb doorgeslikt dus ik stopte even met de pil.. ik zat net in bad en (sorry voor dit iets wat smerige verhaal) maar toen ik druk zette op mijn buik kwam er een vliesje los, ik dacht dat het een stukje van mijn tampon was maar het was echt een stuk vel.. leek een beetje op een velletje van een vrucht ofz.ik wilde weten wat het is en heb het opgezocht. Ik kwam uit op een miskraam (dit zou overigens wel kunnen maar weet niet hoe want ik heb alles veilig gedaan) maar is er iemand die mij meer zekerheid kan geven?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 16:17Het zal een stukje baarmoederslijmvlies zijn geweest, dat loslaat tijdens de menstruatie
ReagerenCatootje30 april 2018 om 20:03Gebruik van de pil onderdrukt je eisprong en bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven.
Reageren