Miskraam??

Miskraam?? - Medische Forum - Dokter.nl

Miskraam??

Online ZorgZus

Is dit een miskraam of niet
    Ik neem de pil en ik heb geen idee wat dit is en ik kreeg ook heek vele buikkrampen het moment dat dit eruit kwam
    Aub help mij en ik ben 16

Attachments:
    Reageer

Ben je nu in je stopweek?
    Het lijkt een stukje baarmoederslijmvlies

Reageer

Ja ik ben nu in de stopweek

zaterdag 22/07 was mijn laaste pil die ik nam

Reageer

Dan zal het idd en stukje baarmoederslijmvlies zijn. Dat laat namelijk los tijdens de menstruatie

Reageer

Oke maar ik heb er wel niet bijgezegd dat het zonder condoom was en dat ik de pil 2 keer ben vergeten te nemen voorige week dinsdag en vrijdag
    En dit was vanochten en nu verlies ik bijna geen bloed

Is dat normaal

Reageer

Dan had je dus geen onbeschermde seks moeten hebben. Als je een pil vergeet moet je de bijsluiter lezen. Je loopt het risico op een zwangerschap. Neem z.s.m. contact op met je huisarts

Reageer

En z.s.m. is dus nu, vandaag nog. Want de huisarts kan dan nog ( binnen 5 dagen ) en noodspiraal plaatsen om zwangerschap te voorkomen

Reageer

Maar de seks was eergisteren en hij is niet klaargekomen in mij

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Had je nou niet beter het hele verhaal in een keer kunnen vertellen? Om de 10 minuten verandert er iets...
    Als er zeker van bent dat er geen sperma in je vagina terecht is gekomen zal het meevallen, maar bel toch nu nog maar de dokter voor alle zekerheid. Maar vertel die dan wel het hele verhaal in en keer

Reageer
Reageer op: Miskraam??
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif