Is dit een miskraam of niet
Ik neem de pil en ik heb geen idee wat dit is en ik kreeg ook heek vele buikkrampen het moment dat dit eruit kwam
Aub help mij en ik ben 16
Ben je nu in je stopweek?
Het lijkt een stukje baarmoederslijmvlies
Ja ik ben nu in de stopweek
zaterdag 22/07 was mijn laaste pil die ik nam
Dan zal het idd en stukje baarmoederslijmvlies zijn. Dat laat namelijk los tijdens de menstruatie
Oke maar ik heb er wel niet bijgezegd dat het zonder condoom was en dat ik de pil 2 keer ben vergeten te nemen voorige week dinsdag en vrijdag
En dit was vanochten en nu verlies ik bijna geen bloed
Is dat normaal
Dan had je dus geen onbeschermde seks moeten hebben. Als je een pil vergeet moet je de bijsluiter lezen. Je loopt het risico op een zwangerschap. Neem z.s.m. contact op met je huisarts
En z.s.m. is dus nu, vandaag nog. Want de huisarts kan dan nog ( binnen 5 dagen ) en noodspiraal plaatsen om zwangerschap te voorkomen
Maar de seks was eergisteren en hij is niet klaargekomen in mij
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Had je nou niet beter het hele verhaal in een keer kunnen vertellen? Om de 10 minuten verandert er iets...
Als er zeker van bent dat er geen sperma in je vagina terecht is gekomen zal het meevallen, maar bel toch nu nog maar de dokter voor alle zekerheid. Maar vertel die dan wel het hele verhaal in en keer