- Anon15 mei 2017 om 01:58
Hallo,
Ik twijfel of ik een vroege miskraam heb gehad. Dus hier komt mijn hele verhaal.
Ik slik sinds een maandje weer de pil om mijn menstruatie te reguleren heb hiervoor en tijdens deze maand onveilig seks gehad waarbij mijn partner niet in mij is klaargekomen.
Tijdens het begin van de 3e week pil slikken heb ik een doorbraakbloeding gehad. Ik was licht ongesteld terwijl ik nog 1 week de pil moest doorslikken. Dat heb ik dan ook netjes gedaan.
Tijdens die week ben ik elke dag ongesteld geweest en werd ik een keer wakker in de ochtend om over te geven. Heb me heel vermoeid gevoeld de hele week maar ben op zich ook erg lui van mijzelf. Verder had ik last van hevige krampen en samentrekkingen in mijn baarmoeder.
Nu zit ik 3 dagen in mijn stopweek en ben ik heel zwaar ongesteld met vele broedproppen en klonten naast de hevige bloeding.
Tijdens eerdere menstruaties kreeg ik ook al veel last van bloedproppen/klonten waardoor het niet extreem raar was voor mij gevoel.
Tot ik net bij het verschonen een soort vleesachtig iets eruit veegde. Ik zou het omschrijven als een gepelde walnoot van vlees onder het bloed.. Geen smakelijke omschrijving maar het zag er vele malen onsmakelijker uit..
Daarna heb ik nog een aantal uur ‘gewoon’ hevig gevloeid maar dit werd steeds minder. Nu ben ik nog wel ongesteld maar ik kan weer een aantal uur met een night tampon.
Opvallend is dat mijn krampen in mijn baarmoeder weg zijn sinds het hele gebeuren paar uur terug..
Ik ga morgenochtend zeker een afspraak maken bij de huisarts, maar na een google sessie gedaan te hebben ben ik bang dat ik inderdaad zwanger was en een miskraam heb gehad.
Wat denken jullie hierover naar aanleiding van mijn verhaal?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 10:08Het zou natuurlijk ook je menstruatie geweest kunnen zijn en stukjes baarmoederslijmvlies, die loslaten tijdens de menstruatie. Zeker omdat je pas weer met de pil bent begonnen. Moeilijk om daar zo onderscheid in te maken. Bespreek het met je huisarts
Reageren