Miskraam?

Beste lezer,

3 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 1 mei had ik ongesteld moeten worden. Die avond ben ik het niet geworden en heb ik mijzelf getest. Positief! Geheel niet wat we geplant hadden dus hebben we besloten de abortus kliniek te benaderen. Wij werden vriendelijk geholpen. Ik heb op 4 mei gebeld om een afspraak te plannen. Ik was  nog heel pril dus de afspraak is geplant op 16 mei (vandaag dus). In tussen heb ik erg gespannen borsten gehad en was ik erg moe. Op begeven moment had ik geen gespannen borsten meer en steeds vaker menstruatie achtig pijn. Gister (15mei) heb ik ook wat bloed verloren (roze). Vandaag dus naar het kliniek.  Dan zou ik volgens de telling 6 weken en 1 dag moeten zijn. Eenmaal in de kliniek vol zenuwen zitten wachten werd ik opgeroepen door de dokter. Ik mocht liggen voor de echo. Tot zijn verbazing was er via de uitwendige echo niets te zien. De dokter probeerde een inwendige echo. Waarop hij iets heel kleins en vaag kon zien. Volgens hem was het een vruchtje van 3 weken.... omdat ik al wat bloed had verloren en menstruatie achtige krampen heb gehad wilde de dokter 10 dagen wachten. Kijken of het zelf los zou laten of doorgroeien.... 25 mei is de nieuwe afspraak. Nu ik thuis ben ben ik gaan piekeren. Net even naar de wc geweest en trof helderrood bloed aan. Zou het toch een miskraam zijn? .... ik voel me overigens prima!  Intussentijd dus de periode van 4 mei en 16 mei hebben mijn partner en ik onbeschermd seks gehad. Moet ik hier nu mee stoppen nu ik bloed verlies heb en de kans groot is dat het een miskraam word. Heeft iemand hetzelfde ervaren als ik? Of weet iemand raad...? Het is toch onmogelijk dat het vruchtje nu pas 3 weken is volgens de telling...? Zie de bijlagen voor het bloed

Reactie
Reageer op: Miskraam?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief