- Lies30 augustus 2017 om 09:38
Ik heb er over zitten twijfelen om dit de poosten. Maar de dokters en wij zelf zijn een beetje radenloos.
30 juli 2017 zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben. Met een erg duidelijke positieve test. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 juli tot 5 juli.
Vrijdag 18 augustus hebben wij onze eerste echo gezien. De vk kon ons vertellen dat ik niet zwanger ben. Wel zag zij plek van 1,5 cm buiten mijn baarmoeder. Gelijk naar het ziekenhuis doorverwezen waar ik die middag geopereerd ben. Zwarte vlek scheen een eisprongzakje te zijn in mijn eileider, wat heel normaal is. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dus voorledig uitgesloten.
Mijn hcg was op de dag van de operatie 18 aug 4420
Op 24 aug 6000
En gisteren op 7580Tot nu toe op geen enkele echo iets te zien. Morgen moet ik weer naar de gynaecoloog
Je maakt geen hcg aan bij schijnzwangerschap.
Heeft iemand iets gelijks meegemaakt of ideeën wat dit kan zijn. Volgens de doktoren zou ik nu rond de 8 weken zwanger moeten zijn.
Ik hoop op reacties en alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 10:56Je hebt na 30 juli geen bloeding meer gehad?
ReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 11:05Ook niet eerder een miskraam? Is er een inwendige echo gemaakt? Hoe oud ben je?
ReagerenLies30 augustus 2017 om 12:30Hoi Tandor,
ik ben 24. Ben gewenst zwanger geraakt. Ik heb heel weinig bloed verlies gehad alleen na het plassen. Je kan het meer afscheiding noemen. Rondom mijn menstruatie periode.
Bij de eerste keer had ik wat stekende buikpijn gehad.
Maar geen miskraam.
Ze hebben mij via een kijkoperatie geopereerd en niks gevonden. Inwendig en uitwendige echo’s. Ga nu iedere week voor controle naar het ziekenhuis. Doktoren zijn ook wat radenloos.
ReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 12:39Heel vreemd. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een MOLA zwangerschap of de aanwezigheid van een tumor die HCG kan produceren. Ik weet natuurlijk niet of de gynaecoloog daar naar gekeken heeft. Ik zou het wel eens bespreken.
Reageren