Zoeken Vraag het forum

Mijn 3de poging.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Merina.

ik ben een vrouw van 27 en ben al 3 keer zwanger geweest en steeds gaat de baby dood in mijn buik. ik heb er veel verdriet over. de eerste keer ging hij (het zou een jongen worden) dood bij 30 weken. de 2de keer zou het een meisje worden en ging ze bij 19 weken dood. En de laatste zou ook een meisje worden en ging na 20 weken dood. ik weet niet of het eraan ligt dat ik heel snel zwanger kan raken? de eerste keer was het Na zo een 3 maanden al raak. ik ben ermee naar de dokter geweest met mijn vriend en er is niets mis in zijn plas en in mijn buik ook niet. Ik eet gezond, ik rook NIET. ik weet niet wat er is en de dokter ook niet. Het kan toch geen ongeluk zijn? Ik wil het nog een keertje proberen maar durf het niet meer. ik wil niet nog meer verdriet. Wat moet ik doen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het verstandig is om eerst maar eens naar een gynaecoloog te gaan voor verder onderzoek waarom dit telkens gebeurd.

Reageren
Reageer op: Mijn 3de poging.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.