- Anoniem5 augustus 2016 om 12:56
Ik slik nu zo’n 2 jaar de pil en slik sinds ongeveer een jaar 2 strippen achter elkaar. Nu heb ik de laatste 2x de dag nadat de eerste strip afgelopen is last van drukkend gevoel in de onderbuik, af en toe menstruatiekrampen, opgeblazen gevoel in de hele buik, misselijk, heel af en toe duizelig en veel lucht in de darmen.
Het eerste wat in mijn gedachte kwam was misschien ben ik zwanger door de pil heen, ondanks het goed gebruik ervan, Maar na de tweede strip afgemaakt te hebben ben ik gewoon (heftig) “ongesteld” geweest in de stopweek. Hierna weer begonnen met de pil en nu heb ik weer hetzelfde gevoel.
Nu vroeg ik me af, kan ik toch zwanger zijn en moet ik een test doen? Of kan het zijn dat ik opeens niet meer zo goed tegen het doorslikken van de pil kan?
Nu moet ik zeggen dat ik normaal tijdens de stopweek ook last heb van deze kwaaltjes.1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2016 om 16:01Het doorslikken kan een probleem zijn. Maar het is ook mogelijk dat je nu een zwaardere pil nodig hebt.
Reageren
Slik de komende 3 strips niet door maar houdt na iedere strip een stopweek. Probeer dan weer door te slikken.