- Anoniem5 augustus 2016 om 09:20
ikben aan het eind van de 2de week vrijdag zaterdag en zondag de pil vergeten heb maandag die van zondag erbij genomen. en zaterdags heb ik het onveilig gedaan en ben nu dus niet ongesteld geworden zou ik zwanger kunnen zijn of zou t komen door de vergeten pillen
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2016 om 10:17Waren het alle drie dagen in de tweede week van de strip? Het is dan dus 2 weken geleden? Wanneer is je stopweek begonnen?
ReagerenAnoniem5 augustus 2016 om 11:32ik begin altijd op zaterdag dus vrijdag en zaterdag hoorde nog bij de 2de week zondag bij de 3de ik ben gestopt afgelopen vrijdag nu week geleden dus
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2016 om 15:44Dan was er dus een pil vergeten in de derde week. Je had dus een MAP moeten nemen of zonder stopweek door moeten gaan met de nieuwe strip. Het staat ook in de bijsluiter.
Doe dan toch maar eens een zwangerschapstest
ReagerenAnoniem5 augustus 2016 om 15:51ik ga er zo 1 kopen en doe hem morgenochtend voor de zekerheid kind is welkom maar nog niet de bedoeling
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2016 om 16:24Het is dan in ieder geval niet ongewenst. Dat is goed om te horen…
Reageren