- Anoniem18 juli 2016 om 20:49
Goedenavond
Ik heb een vraag
Ik heb zaterdag de pil ingenomen en op zondag nacht sex gehad zonder condoom. Ik moet van de huisarts de pil 3 manden door slikken ben nu met me 2 strip bezig en moet morgen weer eentje in nemen. Maar me vriend weet nu niet of hij gekomen is ja of nee ik heb voor de zekerheid de morningafterpil gehaald en ingenomen. Kan ik dan wel of niet zwanger zijn?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 juli 2016 om 20:55Als je de pil neemt, ben je beschermd tegen zwangerschap. Dus de MAP was niet nodig geweest.
[quote]Ik heb zaterdag de pil ingenomen en op zondag nacht sex gehad zonder condoom. Ik moet van de huisarts de pil 3 manden door slikken ben nu met me 2 strip bezig en moet morgen weer eentje in nemen.[/quote] Ik begrijp dit even niet zo goed…Ik neem toch aan dat je iedere dag een pil slikt…
Reageren
Wat was de reden dat de huisarts je de pil 3 maanden door laat slikken?Anoniem18 juli 2016 om 21:38Ik had heel erg last van krampen en misselijkheid daarom moet ik de pil 3 manden door slikken
ReagerenJohn (moderator)
18 juli 2016 om 21:54De MAP gaat daar dan dus niet echt bij helpen.
Maar je neemt wel iedere de de pil? Want zoals je het schrijft lijkt het alsof je maar af en toe de pil neemt…
ReagerenAnoniem18 juli 2016 om 22:04Jha ik neem hem elke dag in
ReagerenAnoniem19 juli 2016 om 21:30Niet om me ermee te bemoeien maar als je net met de pil begint werkt hij niet altijd na 1dag, alleen als je hem voor t eerst neemt op de eerste dag van je ongesteldheid anders duurt het een week. Weet niet of dat wat kan uitmaken?
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2016 om 21:37De vraagsteller was al met de tweede strip bezig
Reageren