Zoeken Vraag het forum

De pil ingenomen en sex zonder condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedenavond
    Ik heb een vraag
    Ik heb zaterdag de pil ingenomen en op zondag nacht sex gehad zonder condoom. Ik moet van de huisarts de pil 3 manden door slikken ben nu met me 2 strip bezig en moet morgen weer eentje in nemen. Maar me vriend weet nu niet of hij gekomen is ja of nee ik heb voor de zekerheid de morningafterpil gehaald en ingenomen. Kan ik dan wel of niet zwanger zijn?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil neemt, ben je beschermd tegen zwangerschap. Dus de MAP was niet nodig geweest.

[quote]Ik heb zaterdag de pil ingenomen en op zondag nacht sex gehad zonder condoom. Ik moet van de huisarts de pil 3 manden door slikken ben nu met me 2 strip bezig en moet morgen weer eentje in nemen.[/quote] Ik begrijp dit even niet zo goed…Ik neem toch aan dat je iedere dag een pil slikt…
    Wat was de reden dat de huisarts je de pil 3 maanden door laat slikken?

Reageren
    Anoniem

Ik had heel erg last van krampen en misselijkheid daarom moet ik de pil 3 manden door slikken

Reageren
    John (moderator)

De MAP gaat daar dan dus niet echt bij helpen.

Maar je neemt wel iedere de de pil? Want zoals je het schrijft lijkt het alsof je maar af en toe de pil neemt…

Reageren
    Anoniem

Jha ik neem hem elke dag in

Reageren
    Anoniem

Niet om me ermee te bemoeien maar als je net met de pil begint werkt hij niet altijd na 1dag, alleen als je hem voor t eerst neemt op de eerste dag van je ongesteldheid anders duurt het een week. Weet niet of dat wat kan uitmaken?

Reageren
    John (moderator)

De vraagsteller was al met de tweede strip bezig

Reageren
Reageer op: De pil ingenomen en sex zonder condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.