Zoeken Vraag het forum

17 en zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,
    6 weken geleden heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend (voor ons beiden de eerste keer.) Ik slik ongeveer 3 maand de pil goed maar heb nu 2 weken vakantie waardoor de tijden dat ik de pil slik onregelmatig zijn(na de eerste keer seks geen seks meer gehad.) We hebben het gedaan met een condoom en ik ben dus ook aan de pil. Condoom is ook niet gescheurd. Ik doe dit bericht om 3 uur snachts omdat ik net met een enorm misselijk gevoel wakker ben geworden en daarbij heb moeten overgeven. Ik heb een opgeblazen gevoel en de misselijkheid is nog steeds niet weggetrokken.verder zijn mn tepels wat groter geworden. Gisteren de laatste pil geslikt voor de stopweek en ik ben erg bang dat ik niet ongesteld word. Zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen? En misschien wat tips kunnen geven wat ik nu moet doen?

Liefs

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

nee je kan niet zwanger zin je hebt super veilig gedaan

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch echt niet zwanger raken…..
    Niet stressen en gewoon je doorbraakbloeding afwachten

Reageren
Reageer op: 17 en zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.