- Juul7 februari 2017 om 15:38
Help!
Op een vrijdagavond ben ik weer begonnen na een stopweek met m’n pil. Ik had m’n pil ongeveer rond 00.00/00.30 uur ingenomen voordat ik de stad in ging. Rond een uur of 04.00/05.00 kwam ik thuis en heb ik moeten overgeven. Een paar dagen later heb ik met een jongen geslapen en is het condoom gescheurd.
In de tweede week ben ik nog een keer m’n pil vergeten maar ik heb hem wel binnen de 12 uur ingenomen.
Ik zit nu tegen het einde van m’n derde week en moet bijna weer een stopweek inlassen.Alleen zit ik enorm in de stress!!!! Ik heb sinds zo’n twee dagen last van dikke, witte, brokkelige afscheiding en jeuk, wat ook heel erg ruikt.
Kan het zijn dat ik zwanger ben?
Hopelijk kan iemand me advies geven.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2017 om 15:51Waarschijnlijk een infectie. Ga even naar de huisarts met de klachten
ReagerenJuul12 februari 2017 om 02:26Oké! De klachten zijn inmiddels verdwenen. Op wat meer afscheiding dan normaal na.
Afgelopen donderdagavond heb ik mijn laatste pil geslikt. En ik moet morgen ongesteld worden. Last van een gespannen buik en veel afscheiding. Ik ben heel bang om niet ongesteld te worden. Is er kans op zwangerschap uit het vorige verhaal of hoef ik me geen zorgen te maken???
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2017 om 10:54Ik denk dat die kans wel heel erg klein is. Gewoon even rustig afwachten
Reageren