- Stressvol11 november 2017 om 11:19
Oke, ik weet het antwoord zelf al maar zit toch met twijfels..
Vorige week zaterdag ben ik weer gestart met de pil na mijn stopweek. Mijn vriend heeft me hierna gevingert, ik hem daarna afgetrokken waarna de sperma ook op zijn hand is terecht gekomen. Hierna zijn we beiden onze handen gaan wassen. Hierna heeft hij mij nog een keer gevingert. De week erna di 7/11 was ik vergeten de pil in te nemen. (De ochtend erna wel gedaan) dit was dus in week 1 van de strip. Is er nu een mogelijkheid dat ik door ons “avontuurtje” zwanger geraakt kan zijn?
Ik ben niet misselijk, geen last van mijn borsten, en anderen kwaaltjes. Ben wel veel er mee bezig waardoor ik mezelf misselijk maak. Graag een geruststelling.Ook is er geen verandering in mijn onderbuik m.b.t een bump vorming. Gewoon nog vlak.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 11:30Zo kun je niet zwanger raken. Er moet toch echt sperma in je vagina terecht komen. En als je de handen hebt gewassen is dat niet mogelijk.
Reageren
Je moet er alleen rekening mee houden, dat je na het vergeten van de pil in week 1, de eerste 7 dagen daarna niet bent beschermd door de pilStressvol12 november 2017 om 11:05Hoi Tandor,
Dankje voor deze geruststelling stom ook dat ik het vraag.
Hij heeft zijn handen gewassen, en na contact met huid is sperma vrijwel “gelijk” doodgeslagen. Ik weet dat ik nu niet beschermt ben tegenzwangerschappen omdat ik de pil ben vergeten. Ik kan nu weer rustig genieten van mijn leventje. Nogmaals bedankt voor deze geruststelling!Fijne dag
Reageren