Zoeken Vraag het forum

Diarree en de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik bedoel van die bloeding heeft niks met een zwangerschap te maken ondanks de test?

John (moderator)

zoals ik al schreef: dat is niet erg waarschijnlijk. Dat het dus met een zwangerschap te maken heeft.

Reageren
    Anoniem

Ik snap niet helemaal wat u daar mee bedoeld haha.. is het dan überhaupt wel mogelijk als de test negatief was….

Reageren
    John (moderator)

Zo moeilijk is het toch eigenlijk niet.

Het is niet erg waarschijnlijk dat het met zwangerschap te maken heeft.

Ofwel: ik denk niet dat de bloeding iets met een zwangerschap te maken heeft.

Reageren
    Anoniem

Ik had deze avond wat last van diarree voor ik mijn pil innam. Een beetje later nam ik mijn pil (ik dacht dat ik me beter voelde) in en eventjes erna kreeg ik weer diarree. Maar was heel weinig maar wel zeer waterachtig. Nadien geen last meer van gehad. Kan het zijn dat mijn pil onbetrouwbaar is van dat klein beetje ?

En zoja moet ik dan een extra pil innemen ? Mag dit van dezelfde strip zijn (dus de pil van morgen) want ik heb geen reservestrip meer liggen

Reageren
    John (moderator)

Ik zou wel een nieuwe pil innemen voor alle zekerheid.  Gewoon uit dezelfde strip

Reageren
Reageer op: Diarree en de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.