- Anoniem27 januari 2016 om 16:38
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 en heb een vraag.
6 dagen geleden heb ik voor het eerst geslachtsgemeenschap gehad met een condoom. 2 dagen erna had ik ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd dus ik maak me zorgen. Vanmiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief maar ik weet niet wanneer de test een betrouwbaar resultaat zou moeten geven. Zou iemand me hier misschien antwoord op willen geven?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 17:13Als de condoom niet is gescheurd, kun je niet zwanger zijn. Testen kun je pas 2,5 – 3 weken na de seks. Daar was je dus sowieso te vroeg mee.
Reageren
Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?Anoniem27 januari 2016 om 21:03Ja mijn laatste 2 menstruaties had ik toevallig bijgehouden, deze waren precies op de voorspelde dag
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 21:13Gezien je leeftijd zou het niet raar zijn als je menstruaties zo nu en dan nog wat onregelmatigheden heeft. Een zwangerschap lijkt me toch wel erg onwaaarschijnlijk
ReagerenAnoniem28 januari 2016 om 15:13Ik heb sinds gister ook last van jeuk in mijn vagina. Zou dit kunnen zijn van het herstellen na de ontmaagding?
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2016 om 16:55Die vraagt kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn.
Reageren