- Anoniem2 februari 2020 om 12:15
Hallo
Ik vind namelijk heel veel informatie over wanneer je een zwangerschapstest zou moeten doen. Dit op de dag dat je normaal je menstruatie zou moeten krijgen. Toch weet ik niet wanneer ik deze moet doen omdat ik al denk dat ik langer zwanger ben.
Mijn eerste keer seks was 6 december 2019. Ik heb toen nadien mijn menstruatie wel gehad in mijn stopweek. Ik heb ook tijdens mijn 2de stopweek menstruatie gehad maar minder bloedverlies.
Mijn laatste keer toen ik geslachtsgemeenschap had was 2 januari 2020 zonder condoom, wel met correct pilgebruik. Ik moet nu vaker plassen en heb rommelende darmen. Ik wil voor de zekerheid een test doen, gewoon voor mijn eigen gerust te stellen.
Kan ik nu eender welke dag een zwangerschapstest doen omdat het al een maand geleden is dat ik geslachtgemeenschap heb gehad? En moet ik nadien nog eens testen of heb ik aan 1 test genoeg?
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2020 om 13:22Een zwangerschapstest die je als je menstruatie uitblijft en je dus overtijd bent. Voor het overige kun je een test doen 14 dagen na de onbeschermde seks
ReagerenAnoniem2 februari 2020 om 13:26John (moderator)
2 februari 2020 om 13:40dat kan
Reageren