- Anoniem23 januari 2016 om 23:31
Hallo allemaal !
Ik ben sinds 3,5 maand aan de pil die ik doorslik. Ik heb dus geen stopweek. Nu ben ik sinds bijna 2 maanden in het buitenland op vakantie en heb daar een keer seks gehad met een jongen. Het is ongeveer 1 maand geleden gebeurd en hij is in mij klaar gekomen. Ik ben wel eens mijn pil vergeten maar slikte die dan direct de dag er na in.
Ik begin mij sinds deze week ineens druk te maken dat ik misschien zwanger ben en ik heb er ook best veel stress van. Ik heb last van mijn darmen op het moment en af en toe ben ik best moe en misselijk. Verder heb ik geen klachten . ben alleen op
Vakantie en ga een door reis maken. Mijn vraag is, zou ik zwanger kunnen zijn?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 januari 2016 om 23:56Als je de pil doorslikt is het op zich niet erg als je een keer de pil vergeet. Er is dan geen risico op zwangerschap.
Reageren
Tegen soa’s beschermt de pil natuurlijk niet bij onbeschermde seks.Anoniem24 januari 2016 om 15:14Het is ook geen zorg als je pas sinds drie maanden aan de pil bent ?
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2016 om 15:19Dat maakt verder niet uit.
ReagerenAnoniem24 januari 2016 om 15:50Oke. Is het wel verstandig om alsnog een test te doen? Ik heb best last van stress nu ook wegens andere dingen. Maar het baart me toch zorgen
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2016 om 16:19Je kunt een test doen als dat geruststelling zou geven
Reageren